نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2624
-
الف
+

«هومن حاجی عبداللهی»: دوست داشتم درکنار کمدی، ژانر جدیدی را تجربه کنم

«هومن حاجی عبداللهی» در یک مصاحبه از تجربه بازی اش در یک نقش متفاوت در سریال «خوشنام» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «هومن حاجی عبداللهی» که بیشتر مردم او را با نقش «رحمت امینی» در سریال «پایتخت» می شناسند، این روزها با نقش متفاوتی در سریال طنز «خوشنام»، در تلویزیون ایران ظاهر شده است.

حاجی عبداللهی در یک مصاحبه در خصوص تغییر مسیر حرفوی اش با توجه به اینکه در سریال «خوشنام» نقش اول را ایفا می کند اظهار کرد: با توجه به اینکه کرکتر «شهرام» در این سریال جدی بود و من دوست داشتم ژانر دیگری را هم علاوه بر کمیدی تجربه کنم، به همین دلیل هم وارد این کار شدم و فکر می کنم این اتفاق ویژه ای برای هر بازیگری می تواند باشد که در یک ژانر و سبک نماند و نقش های دیگری را هم تجربه کند.

وی افزود: من تشنه تجربه کردن نقش های متفاوت غیر از کارهای طنز و کمدی که در آن، جا افتادم هستم. برای همین، با بازی در «خوشنام» این فرصت برایم فراهم شد.

بازیگر سریال «پایتخت» در خصوص اینکه دیگر نمی خواهد ژانر کودک و گردانندگی را ادامه دهد خاطر نشان کرد: من در ابتدا هم، مسیر را با بازیگری شروع کردم و در خلال این مدت هم گردانندگی کرده و یا برای کودکان کار می کردم و هر از گاهی کارهای سینمایی هم کار می کردم.

وی ادامه داد: من همیشه بازیگری را بیشتر دوست داشتم و دغدغه آن را داشتم ولی به هر حال به فراخور حالی که تصادفا اتفاق افتاده بود در قسمت مجری گری، صدا پیشگی و دوبله کار انجام می دادم و وقتی فرصتی پیش آمد به کل از آن حیطه خود را جدا کردم و به سمت بازیگری آمدم و می مانم.

«هومن حاجی‌عبداللهی» زاده ٢٣ سرطان (تیر) ۱۳۵۴ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر، گرداننده تلویزیون، صداپیشه و دوبلوراست.

حاجی عبداللهی با فلم «چند میگیری گریه کنی» به دنیای سینما معرفی شد و با حضور در سریال پرطرفدار «پایتخت» به محبوبیت دست یافت.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر